Fredagsmys?

Nej, idag ska Nova faktiskt åka till sin Mormor och Morfar och sova över där, för jag ska med Angelica ut en sväng tänkte jag, så det ska bli roligt. Kanske blir mera lyckat denna gången än förra dådå.
Kom precis hem har varit en sväng på A6 och sen mammas jobb, köpte lite gott på systemet med!!



Innan näe jag skulle parkera så stod den en gubbe på parkeringen och trodde han kunde paxa den jag skulle ta men näe, hade kört på honom om han inte flyttade sig. (den svarta är min) sen när jag kom upp till lgenheten så kollar jag ut om han är kvar, jaa då står han på den andra lediga parkeringen och paxar den istället, vilket jäävla pucko!! så kan man ju för fan inte göra. Nehe nu blir det duschen och sen åka ut till taberg, och fira Isabelles student.

 



Mormor och Nova




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0