Vilken Söndag

Precis hemkommen sen jag åkte hemifrån vid tolv tiden ..
har städat pappas kontor, och efter det var jag mamma och syster och kollade på lägenheten den är super-duper men får väl se vad Rikard tycker när han ska titta på den ..
efter det har jag vart på MAXI och handlat, ska ju göra TacoPaj ikväll hahahah ..
får väl se hur det går, men tänkte att nu fasen äre min tur att testa att göra en, har aldrig gjort någon tidigare.
typ känns som alla äter tacopaj hela tiden ju ! var även på Hemmakväll och hyrde 3 st filmer, stackars rikard. bara komedier :) han får väl stå ut !! är man inte med och väljer film får man ju skylla sig själv eller hur!





Köpte dom här ursöta Blommorna/träden? Blomträd kanske.
dom är jäääätte stooora :D



Kommentarer
Postat av: karolina

2010-02-21 @ 22:23:19
Postat av: karolina

kan va bra o skriva något med heh.. Super snygga blommor!

2010-02-21 @ 22:23:52
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0