Vilken Helvetes natt!!!

Jag hade så ont i magen inatt, låg och vred och vände på mig tittade på klockan då var den 05..
lyckades väl tillslut somna på något vänster, tur att jag bara ska vara hemma idag .. för är helt slut efter dålig sömn!! Blev lite rädd att det var något med bebben, men tydligen inte för den sparkade på glatt och idag med:)

Nu blir det plocka ordning i lägenheten och städa lite lite kanske, för sen kommer angelica och stannar hela kvällen och håller mig sällskap, eftersom jag inte jobbar längre heller så kan ju inte sitta själv och uggla!!
Och min ÄLSKLINGS AMANDA kommer hem på fredag nästa vecka, ska bli så kul att träffa henne!
Först norge 3 mån sen var hon hemma någon månad och sen drog hon iväg till thailand! Nu jädrar får hon ta och stanna i jönnet lite!

Tjusvejjs!

Juste ja

Igår var det 1 vecka kvar tills jag ska till bm, mäta mage och lyssna hjärtljud, LÄNGTAR!

Igår var det även 3 veckor kvar tills vi ska till gbg och göra ett 3D/4D UL och även kolla könet, LÄNGTAR!

Igår sist men inte minst viktigt hade jag 70 st sprutor kvar att ta denna graviditet sen är det över!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0