Vilken bra dag!

Rikardo är ledig idag, så kl 11 begav vi oss för att handla åkte till coop på a6..
skulle bara köpa saft typ sa jag.. slutade med en en vagn med saker! sanslöst ..

sen efter det åkte vi till babyproffsen för att köpa babyskydd..
var ju inget extra erbjudande som jag trodde men men vad gör det, det bästa till den lilla!


Så nu står den här i hallen, en Brio Primo med bas .. den är jääätte fiiin:)
Det är inte så mkt dyra saker kvar att inhandla, har ju säng vagn och babyskydd klart då! härligt ..
Och när jag visade rikard vagnen idag innan så var han stolt över miig! så fin!

Ikväll ska vi på bio, Wolfman eller någon annan får se om det finns några platser kvar, premiär ju.
Och imorgon ska jag till min BM .. gud så roliiigt det ska bliii!!!
längtar till göteborg nu, då ska det shopppas mycket mycket och lite förmycket saker till bebisen !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0