Vilken bra dag !

Kan det bli bättre eller ?? Vaknade av att Mäklaren ringde till mig och skulle bestämma tid som rikard skulle gå och kolla på lägenheten, vilket han passade på att göra kl 11 när jag skulle iväg och göra naglarna fin fina !! (och det blev dom ju) Sen åkte jag mamma och rikard till apoteket för att hämta ut mina sista sprutor, vart fel i hela landet med systemet så stod i kassan minst 20 min, pluss vänte tid 30 min kanske .. efter det begav vi oss till Sibylla och åt, MUMS ! OCh sen stannade vi på affären för att köpa mjölk, och vad hittar jag inte då!? Jo Hello Kitty glasspinnar så det fick det bli också! och nu när vi kom hem så kom Mäklaren för att värdera (stavning) lägenheten, oh så pratade vi om den andra som vi vill ha, allting verkar P bara det att rikard måste bestämma sig om vi ska buda eller inte .. får se ska ringa imorgon och prata med honom igen. jag VILL!

Nu Blir det film, och sen ugnspannkaka ! Yammi.

 




och tacopajen givetvis!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0