Vart är skedarna mamma?

-   kolla i kylen

hahaha bästa reklamen ;)

Idag är ingen bra dag alls ju .. Rikards Bankman(kvinna) sa att vi måste sälja våran lägenhet innan vi köper någon annan, så det blir inte lägenheten som jag ville ha :( så nu vill dom att vi säljer våran och sen hittar någon, vilket betyder att vi kommer så utan boende i en månad typ säkert .. om vi inte hittar en hyres, och det är ju verkligen världens lättaste i dagens läge (not) Så jag är grymt besviken, jag som såg framemot den lägenheten !

Fick även samtal ifrån annsofie min bm .. hon sa att hon hade fått tillbaka mina provsvar och sa att jag hade väääldigt låågt järnvärde, så nu blir det knapra järntabletter och C-vitamin.
Vad även om hämtade sprutorna igår, nu är det domma 50 kvar sen ska jag bara hämta ut 20 st till sen är jag klar, och då får gärna bebben titta ut !! Det är väl som alla säger bara för jag säger och tror att den kommer tidigare så kommer jag säkert att gå över tiden, men det vill jag ju verkligen INTE göra!

Ne nu blire TV hela dan.


Någon som vill låna 1 ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0