Ostbågar och PEPSI

Ojaaaaa fy fasiken vad nyttig jag är, sånt jävla FETTOOOOO!!!! hejhej hemskt mkt hej!
Nu är jag hemma hos mamma och pappa, eller ah har vart här sen tolv tiden.. finns ingenting att göra hemma ändå och var ändå tvungen att flytta på bilen .. nu ska vi snart göra Kyckling med Potatisgratäng ! MUMS JU!
Och ikväll blir det nog att jag är kvar här och tittar på melodifestivalen iallafall!
Och imorgon är Rikard ledig, ser jag fram emot!!
Var ju på ikea igår och shoppade lite till "babyhörnan" 2 hyllor och lite saker att ha på och några ramar som jag har satt in UL bilder i .. och nu har jag klickat hem lite här på internet bara lite små prylar ..
ska bli jäte kul när jag får hämta sängen nästa vecka på 1klass, då blir det åka till mormor och tigga lite pengar och sen shoppa loss sängklader i ROSA :D hahaha!





Mycket hjärtan såg jag nu, haha men vad gör det:)

Kommentarer
Postat av: marielle

åhh va mysigt !! längtar tills jag med får shoppa

2010-03-05 @ 10:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0