Nörd?

Jaha (welcome to my life) Har blivit en nörd igen och ska börja blogga!!
Men är för min egen skull och ingen annans, bryr mig inte så mkt om vem som läser, skönt att skriva lite bara!

Haft en super bra dag med Angelica och Isabelle på A6 och sen hos mig ..
Och nu sitter man här framför tv.n lite väl ensam tycker jag, Rikard är ute och roar sig och här sitter jag tjock och äter och kollar på tv .. hahha pinsamt värre!
Inget bra på tv heller, och i morse hade vi bara 1.an 2.an och 4.an varför då? höll på att gå omkull.

Nu blire göra orning sig och sen smörja in magen med världens fetaste bodybutter!!!
Bristningar NEJTACK, hjälper väl inte att smörja, men om det gör det så tänker jag smörja sönder mig!


Kommentarer
Postat av: johanna

Kul!! :D

Nu har jag nåt med att läsa! haha..

2010-02-04 @ 11:21:50
URL: http://melinjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0