Jensen's Bøfhus

Nu ska jag snaart bege mig, har bord halv 8.a på Jensen's Bøfhus får se om jag orkar pallra mig bort dit dom 100 meterna ;) hahaah. skönt att bo så nära allting, wonderbra!
Idag "firar" faktiskt jag och Rikard 1 år, det ni .. haahh ett år? gud vad tiden har sprungigt iiväg då.
Han jobbar och jag ska ut och äta med amanda, ahahah får fira med henne istället!!

Jaha, dilemma det här med vad man ska ha på sig, för ibland ser man gravid ut, och ibland ser man ju bara riktigt tjock ut med ÖL-Mage! och det vill man ju inte göra!!
Och nu börjar jag känna av foglnossning mer och mer.. inte skönt direkt.

Gogglade Grape, och en del säger det inte är nyttigt. men tro fan Grape måste vara nyttigt:S konstigt.
nu måste jag göör ordning mig, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0