Im back in Business !

jaha, då vart man hemme igen dårå.
har sovit hos Amanda sen onsdags.. rätt skönt faktiskt att ha något/någon att umgås med hela tiden !!
Vi har inte gjort mycket, lagat god mat, kollat på lite filmer å så ..
Och idag gjorde vi panncake's till frukost, MUMS då!
Nu är man hemma igen, vi var nyss på BIO Shutter Island (Inte bra någonstanns) eller i början kanske men slutet sög .. blev stort besviken .. Nu sitter jag här hemma ensam och kollar på Let's Dance.
Nu har det börjat snöa rejält här inne i stan, ATTANS.. man kanske inte ska önska sig vår, för verkar ju bara komma mer snöö varje gång då .. Nu är det inte alls långt kvar till Ultraljudet 6 dagar bara (längtar)!! 

Och så har jag gått in i en ny gravid vecka föresten, vecka 26!
Tror den växer så det bara knakar där inne .. mysigt.



hahah snaert ser jag inte mina fötter !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0