Det här är min lilla Prinsessa !


Peta i näsan som pappa sin ;)

Vet inte redigt, hon fixar lite.

Grimaserade mot mamma och pappa

Lite trött efter allt sparkande i början av UL


Så det här är våran lilla flicka som ni ser ! världens sötaste !!
Oh det var så spännande, jätte roligt..

Så vi började dagen på Emmaultraljudsklinik i göteborg.
och vi fick träffa världens goaste bm, hur go som helst!
Och så avslöjade hona att det är en flicka (rikard i chock tillstånd)
Och det visar sig att hon är lite stor, en tjockis ! 1100 gram uppskattade hon vikten till.
sen bärde det av till stan, så det blev massa babyshopping!
Nee nu är vi trötta så det blir slappa framför tv, ciao.

Kommentarer
Postat av: karolina

ÅH va fina bilder! Hon är super söt:D Jag längtar hur mycket som helst tills jag får åka:D

2010-02-25 @ 21:41:26
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: amanda

ÅÅÅÅÅÅÅH:D:D:D:D:D precis som jag trodde ju! :) <3

2010-02-25 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0