Trög uppdatering ?

Jajjemen men har haft fullt upp med den nya lägenheten  som vi ska flytta till.
Håller på att målar och fixar, hoppas rikard är ledig imorgon så vi kan måla klart resten! Det går lite halvsegt  när vi bara har några timmar på oss på kvällen att grejja där. Men på måndag kommer dom och börjar med badrummet, GREAT!

Nu har jag bara -1,5 kg kvar till mitt mål på julafton, tror ni att jag klarar det? Borde gå lätt som en plätt har ju hitils gått ner 4 kg på 4 veckor :) Sakta men säkert ialf. Dagen har bestått utav shopping och lunch med karolina och sin wille-pille! Nova har bara blivit för busig, sån liten jäkel kommer hon nog bli när hon blir äldre (som mig?)

Och imorgon ska vi till audionomen (stavning) och det ska nog gå bra..
Det låter precis som att Novisen övar på att säga mamma och pappa haha men det kan väl inte stämma det är nog några andra läten hon har fått för sig;)!


Lite "nya" bilder



Bus med moster, "Mamma är jag söt nu?"



Sitter hos farmor, Ser lagom arg ut!



Häromdagen när jag gick upp på morgonen hade novisen fastnat med sitt ben i sängen, och då menar jag verkligen fastnat så tjocka vader som hon har :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi vilka söta bilder på gullungen!



Åh måste också gå ner i vikt, men finner det svårt att komma till skott. Det kommer väl när jag är "redo" ;) Vad duktig du är som har gått ner så mycket på bara 4 veckor

2010-12-01 @ 23:05:21
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0