Torsdag

Jaha vad har hänt/händer idag då? Jag har tränat för en stund sen och så har jag badat lillskruttan som nu sover en lur efter sin goda lasagne som slank ner för några minuter sen! Nu vänter vi på att R ska komma hem för då ska vi åka och kolla på soffor igen på lite andra ställen.. Och så ringde dom även ifrån 1klass och sa att min vagn var klar såfår väl se om vi hinner dit också och hämtar den.. Har ju fått en lånevagn tror det är briosing.. den är bättre än jag trodde faktiskt.. men så satans breda hjul där bak måste ju kolla på dom om jag ska gå igenom en dörr och med min teutonia äre bara att köra:) Så ja den är bättre!


hahaha lagom glad när moster är barnvakt !


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej stumpan, ja nu är det bara ståläge hela tiden. Går så fort.



SKÖNT att hon har samma tider, är ju superbra och duktigt av henne! Nu är det halv sju här hemma och därmed basta :D



Aha, skönt att ni fick vagnen fixad :)



Vad duktig du är, träna två gånger på en dag. Herregud ;) hehe.



Jo det går bra, vikten går neråt men når inte till mitt mål. Men gör inget. Fick röda veckan också efter 4 månader och det gör ju sitt. Men jag äter bra och kör på vardagsmotionen. Så det kommer :) Det går bra för dig antar jag?



Många kramar från oss

2010-12-09 @ 21:31:48
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej gumman, ja det är kul. Men det går ju lite för fort hehe.. Din lilla donna då, vill hon stå ngt?



Ja men precis, är man iväg så blir ju kvällsrutinerna annorlunda. Men är väl tur man inte är iväg varje kväll :)



Duktig du är :)

Ja klart det kommer.

Har inte brottom, hade bara det med mammakilona. Så de inte fastnar liksom. Resten är ju bara en stor bonus :))



Hoppas ni haft en bra helg, många kramar till er

2010-12-11 @ 21:14:24
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0