Onsdag

Godermorgon! Novisen sov till 9 typ.. dock vart vaken 1,5h inatt och inte velat sova!
Nu sitter jag här och väntar på att R ska komma hem så jag kan träna lite innan vi ska bort till den nya lägenheten. Jävla cp rörmokare, allting ska vara klart senast imorgon men nääe han ska inte komma dit föräns måndag eller tisdag! Sjuuukt irriterande!!

Fattar inte hur ni alla människor orkar gå på rean nu, jag tänker inte gå föräns folk har börjat skolan eller börjat jobba, så det kan vara en liten lugn stund!

Igår var det pulkaåkning för Novis, men det var nog ingen hit.. hon hängde som en simpa bak med huvudet!
Kan berott på att hon var trött kanske så R fick bära henne sista bite ..

Nehe nu ska jag ta mig i kragen och göra något vettigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0