Juldagen

Igår var det ju julafton som ni redan vet.. Firades hemma hos min mamma och pappa med släkten!
Nova fick så fina julklppar utav alla, kläder leksaker nallar halsband pengar, ja åså vidare:)
Ja och rikard fick med fina, men den bästa av allt är ju floridaresan som är som en julklpp utav mamma och pappa till mig R och Novisen!! Det ska bli så sköönt att komma bort till värmen i April.

Idag så ska jag faktiskt ut med tjejerna, har precis lämnat nova hos sin mormor morfar och moster, så där ska hon sova inatt ås å!

Lite bilder kanske..


Mormor, Kusin, Jag med lilla Novisen


Nov med sin mormor och morfar.


Malin med raffe-baffe


Visst är han söööt, fast MINUS ögonen då ;)


Nova och Pappa


Snörena var ju godast :)


Kommentarer
Postat av: janni - mamma till Emilia♥

söta bilder!! o så mysigt med resa.. det ska vi också snart!! ska bara bestämma oss vart!!

Emilia har 8 tänder nu, helt galet många men sååå sött!!! kramkram på er

2010-12-27 @ 21:46:26
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Caroline - Ellas mamma

så mysigt me den resa och så fina jul bilder du bjuder på. God fortsättning på er hoppas allt är bra. krma kram

2010-12-28 @ 22:09:46
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0