Exploderande soppa !!

Ja precis som det det står! Exploderande soppa!!
Jag och angelica hade precis gått munken runt så skulle vi unna oss dom "goda" soppona ifrån Allévo..
Så kokar jag vatten i vattenkokaren så häller angelica i vatten och pulver i sin shaker.. då säger hon att det inte går för mkt ien förliten shaker, så sa jag  men vi testar i min.. så börjar jag shaaka min framför nyllet och rätt som det var sa det bara poooff över hela mig och HELA köket nästintill, ooouuufff vad det brändes/bränns! sprang in i duschen med kläderna på mig och duschade kallt en bra stund, fick ringa hem Rikard ifrån jobbet så han kunde gå och köpa kylbalsam åt mig (vilket var skönt). Men nu känns det ändå helt ok, jag är bra på att ta smärta.. hahaha! Är man smart så kanske man fattar att man inte får shaka sånt, utan röra istället.

Och nu har jag tränat en sväng också, ska försöka komma igång igen 10 kg kvar :(



Ah herregud hahah. det är och känns värre än det ser ut och är rödare.. är även upp på halsen och kindbenet, magen och lite på armen. så jävla fult, får gå med schal all the time hela veckan tror jag!


Och en bild på Mammas lilla Älskling !

Kommentarer
Postat av: caroline

aaaaaa, stackars dig. Fy fabian. jag har aockså 10 kg kvar. MÅSTE komma igång nu. ser ju för fan ut som en valross =) ammar du fortfarande? kram

2010-08-30 @ 21:24:17
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

ahhh fy fan.. stackare.. farligt sånt!

Sötfia som är nybadad!!

2010-08-30 @ 21:49:47
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: karolina

ajjj:S Det är helt enkelt inte meningenen att du ska äta det där äckliga pulvret:P

2010-08-30 @ 22:55:05
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: caroline

det där om att man blir smal när man ammar ä'r skit snack. JAg är fan fortfarande skit fet. JAg har precis slutat amma.. det fanns inget kvar i tuttarna och ella blev inte nöjd, så nu kör vi på nan. funkar jätte bra. Hon kan dock inte bajsa så bra, men det vänder nog snart. kram

2010-08-31 @ 16:40:11
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Veronica

Hej gumman



Såg inte allt skönt ut det där :(



Säg till om du vill ha info om Herbalife. Jag jobbar ju som hälsocoach och hjälper folk att gå ner i vikt med lite hjälp av Herbalifes näringsprodukter. Bara skicka din mail så skickar jag en presentation som beskriver hur det fungerar :) Innan jag blev gravid gick jag ner från 68-60 på 8 veckor :) Och höll det. Så kanske är det ngt för dig med..?



Jo när jag skriver en portion menar jag en dl vatten. Och han dricker kanske 20 ml vatten till maten. Har en flaska som jag fyller på lite. Så ger jag när han ser törstig ut. Finns ju inga rätt eller fel direkt, utan du får känna efter vad som känns bra för er liksom :)



Hoppas ni löser det.

Bedårande i mössan och vantarna.

Usch, nu är verkligen hösten här :S



Många kramar till er



2010-09-01 @ 10:13:01
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0