vilken dag då!

Började dagen med besök av farmor och mamma..
Sen skulle jag bara åka med mamma hem eftersom min bil står där och jag ska vara hos mvc kl 4, men istället går vi och lunchar på 8an. beger oss ner till stan går in i den nya gallerian och köpte en prinsessa till prinsessan som man ska lägga pyjamasen i ! Sen gick vi till åhlens där jag köpte min efterlängtade rosa barbapapa till prinsessan och så hittade jag även en "ko" "dalmatiner" klänning och 2 par strumpor. sen trodde jag vi skulle hem, men ne då ville mamma gå vidare, så jag köpte en "skjort" tunika eller nått liknande och en skön stickad tröja. efter set åkte vi hem och jag fick nästan åka till mvc på dirren så där mätte vi mage klämde och kände lite och så lyssnade vi hjärtljuden som alltid har legat på 140 och det gjorde dom även nu, och SF måttet var 30cm.
Efter jag kom hem därifrån väntade vi bara på pappa och bror för att bror skulle flytta idag. så nu kom jag hem därifrån, riktigt lång dag har det varit och det känns riktigt mkt i kroppen .. benen vill helt enkelt strejka men det går ju inte när man måste gå framåt!! OCH JAG ÄR ARG, vi skulle fått våran nyckel till garageporten inskickad i brevinkastet idag 1 april. tro ni det låg något innanför dörren nu när jag kom hem? NEEE!


Iväntan på MVC




Kommentarer
Postat av: johanna

allt va skit bra hur BM! :)

2010-04-01 @ 22:29:53
URL: http://melinjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0