Onsdag,

Oj oj vilken bra dag det har varit idag då!
Gick upp kl8 då det vart strålande sol, härligt! Gjorde ordning mig för att åka till apoteket och hämta dom sista sprutorna .. sen begav jag mig bort till Karolina och plockade upp henne för att vi skulle åka till Lager ..
Mycket babykläder blev det :) Käkade och sen åkte vi hem igen för att gå på mammagruppen kl 3, vilket vart bra att vi hann med eftersom en kvinna ifrån försäkringskassan skulle vara där och prata massa info om föräldrarpenningen. tur det för innan har man inte fattar någonting alls, men nu lyser det nog en lampa i huvudet.
Och nu sitter jag här hemma helt utslagen i soffan! Imorgon blire åka till tanta och städa, the bitch is back (tanten asså) Och nu blir det tv.


2 st Levi's Tshirt's, strumpor och Lundmyr of Sweden nappar, Pyjamasar, body's, mössa med solskyddsfaktor 50 och en "mobil" hängare till vagnen, SVEA byxor, och sista är 2 tröjor, dress och strumpbyxor från Mamma.

   

Kommentarer
Postat av: karolina

Så fina saker fick du med dig hem:)

2010-04-14 @ 19:35:29
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: ¨marielle

hoho sulle har äntligen gått med på att kolla könet !! :D vilken vecka gjorde ni det i ?

2010-04-14 @ 19:45:55
Postat av: Jennie

Marielle: fan vad bra:) jag gjorde det i vecka 26, med 3d ul!

2010-04-14 @ 19:48:14
URL: http://jennieullsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0