Lördagskväll

 

hoho, Sitter här hemma i soffan och kollar på Millennium.
Har knappt hänt någonting idag, jag och R åkte upp till a6 och köpte present till Leo's 1års-kalas som är imorgon!
Sen blev det mat och kolla på hockey'n, gott HV! Ne annars har det inte hänt mycket alls, och inte så mkt kommer det hända imorgon heller, R är ledig så det blir väl någon film och god mat .. tror jag ska unna mig själv en stund i ett solarium. Ne  nu måste jag lägga mig ner innan revbenen bryts av! Ciao.





har visst glömt bort att visa några saker som jag har beställt för ett tag sen med.. SÅ FINT!



Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas allt är bra med dig och bebisen!

2010-04-20 @ 20:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0