Hemma

Vi har sovit hemma inatt jag och rikard, dom hade inga lediga rum ..
så igår var det bara att tvätta en massa, packa upp allt och nu packa om igen.
Nu har Nova fått byta rum med, det känns bra.. hon blir bara bättre och bättre, hon är bara en tillväxtbebis säger dom .. så när hon har blivit tillräckligt större så får hon komma hem till sitt riktiga hem!
Och jag som har en hel del grejer kvar att köpa med, men det hinns ju det med!

Nu blire dusch och sen packa ihop kläder till mig och Nova och sen så beger vi oss till sjukhuset igen.

Cya don't wanna b ya



Kommentarer
Postat av: karolina

Världens finaste bebis:)

Du måste få sakerna som jag har hos mig ju!!

2010-04-24 @ 19:50:56
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0