BB - Väska !

Nu har jag äntligen köpt en väska som jag ska ha med mig till förlossningen !
Tror att jag ska börja packa den nu snart med och fylla på med saker som man vill ha med sig.
Vore ju hemskt att inte få med sig sina egna saker å så, så lika bra att vara förberedd!
Idag har det inte hänt mycket alls har tvättat 3 maskiner med babykläder och nu sitter jag och Zappar mellan Criminal Mind's Och Hockey'n. går inte alls bra för HV !

Idag gick vi in i en ny vecka IGEN, vecka 34 hej!

Barnet är ca 32 cm långt från huvud till stjärt och vikten ungefär 2,3 kg. Det kan skilja på ljus och mörker. Om solen skulle lysa på magen kommer barnet att bada i ett rött sken. Naglarna på de pyttesmå fingertopparna är vassa. Nu kan barnet själv bekämpa lätta infektioner med sitt immunförsvar. Det är för stort att flyta omkring i fostervattnet och rörelserna blir större och långsammare. Ibland kan en del barn fixera huvudet i denna vecka, det vill säga lägga sig tillrätta i bäckenöppningen.


Kommentarer
Postat av: johanna

måste med packa min snart :)

2010-04-16 @ 13:34:12
URL: http://melinjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0